नमस्कार! लक्ष्मण गुरुङको सानो संसारमा तपाई लाई हार्दिक स्वागत गर्दछु। Welcome to my Blog!!!

Friday, July 25, 2014

तिम्रो आँखामा आँसु हेरी हाँस्ने दिन न आओस् !!

IMG_2893
C360_2014-02-15-12-36-29-760
तिम्रो आँखामा आँसु हेरी हाँस्ने दिन न आओस् ,
तिमीलाई रुवाइ रुवाई बाँच्ने दिन न आओस् !! 
    तिम्रो माया भुलेर अरू सँग खुल्नु परे ,
      बरु प्राणै जाओस् मेरो प्राणै जाओस् !!!


20140418_130027सागरको मोती हैन , सुनको ज्योती हैन ,
       मन भित्रको मीठो माया देउ !
  आकाश झरे सहन्छु ,  दुखै परे सहन्छु ,
   तर...     तिमी हुनु पर्छ मेरो मुटु !!
                       
                    
                     हाँस्ने दिन न आओस् .............. बाँच्ने दिन न आओस्
                                 तिम्रो माया भुलेर अरू सँग खुल्नु परे , 
                               बरु प्राणै जाओस् ,  मेरो प्राणै जाओस !!!

DSC07770
  मेरो चाहा तिमी नै , मेरो लक्ष्य तिमी नै ,,
जीवन सफल हुन्छ तिमीलाई पाए !!
एकै पल नै जिउनु रहने छैन म ,
यदि मैले तिमीलाई गुमाए , यदि मैले तिमीलाई गुमाए !!!


                        तिम्रो आँखामा आँसु हेरी हाँस्ने दिन न आओस् ,
                          तिमीलाई रुवाइ रुवाई बाँच्ने दिन न आओस् !!
                             तिम्रो माया भुलेर अरू सँग खुल्नु परे ,
                             बरु प्राणै जाओस्, मेरो प्राणै जाओस् !!!
4TH ANNIVERSARRY ml





साभार ( नेपाली फिल्म Stupid मन )
titel :timro Aankahma
movie : Stupid मन
vocal : Ajnu panta , swaroop raj aacharya
music / lyrics : arjun pokharel
उक्त गीत यु ट्यबमा

धन्यवाद !
small 1[3]

0 comments:

Post a Comment

सके सम्म कमेन्ट न गर्नुहोश धन्यवाद!



Thanx for Visit धेरै धेरै धन्यवाद !

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Coupons